مرحله 1: تعیین وضعیت مبلمان اولین قدم در قیمت گذاری مبلمان مستعمل، ارزیابی وضعیت آن است. سطح سایش و پارگی، هرگونه آسیب یا لکه و اینکه آیا هنوز به درستی کار می کند یا خیر را در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا ارزش کالا را تعیین کنید و قیمت آن را تعیین کنید.

مرحله 2: در مورد موارد مشابه تحقیق کنید قبل از تعیین قیمت، در مورد موارد مشابه تحقیق کنید تا ببینید به چه چیزی می فروشند. می‌توانید بازارهای آنلاین مانند Craigslist، eBay یا طبقه‌بندی‌های محلی را بررسی کنید تا ایده‌ای درباره نرخ خرید کالای خود داشته باشید.

ایده

مرحله 3: قیمت اصلی را در نظر بگیرید قیمت اصلی کالا را در زمانی که نو بود در نظر بگیرید. اگر یک قطعه گران‌قیمت یا طراح بود، حتی اگر استفاده شده باشد، ممکن است ارزش زیادی داشته باشد.

مرحله 4: به مواد و صنعت نگاه کنید مواد و ساخت مبلمان نیز می‌تواند بر ارزش آن تأثیر بگذارد. مواد باکیفیت و صنعتگران ماهر می‌تواند قیمت کالا را افزایش دهد.

مرحله 5: تقاضای بازار را بررسی کنید تقاضای فعلی را برای نوع مبلمانی که می فروشید در نظر بگیرید. اگر تقاضای زیادی وجود دارد، ممکن است بتوانید قیمت بالاتری را دریافت کنید.

مرحله 6: واقع بین باشید هنگام تعیین قیمت، در مورد آنچه خریداران حاضر به پرداخت هستند واقع بین باشید. اگر قیمت شما خیلی بالا باشد، ممکن است خریداران بالقوه را بترسانید.

گام هفتم: برای مذاکره باز باشید در نهایت، برای مذاکره با خریداران بالقوه باز باشید. ممکن است برای جذب خریداران لازم باشد قیمت خود را پایین بیاورید، اما می‌توانید برای به دست آوردن قیمت بهتر از مذاکره نیز به نفع خود استفاده کنید.

نکاتی برای قیمت گذاری مبلمان دست دوم:

  1. با قیمت پایین شروع کنید و مایل به مذاکره باشید.
  2. سن، اندازه و وضعیت مورد را در نظر بگیرید.
  3. موارد مشابه را برای تعیین قیمت منصفانه تحقیق کنید.
  4. قیمت اصلی و مواد استفاده شده را در نظر بگیرید.
  5. تقاضای بازار را بررسی کنید و در مورد آنچه خریداران حاضر به پرداخت هستند واقع بین باشید.
  6. از فرمول قیمت گذاری بر اساس شرایط و سن کالا استفاده کنید.
  7. برای مذاکره با خریداران بالقوه آماده باشید.
  8. مکان و زمان سال را هنگام قیمت گذاری مورد در نظر بگیرید.
  9. از راهنماهای قیمت گذاری آنلاین استفاده کنید تا ایده ای در مورد موارد مشابه به فروش برسانید.
  10. برای قیمت‌های قابل مقایسه، آگهی‌های محلی و بازارهای آنلاین را بررسی کنید.
  11. هنگام قیمت گذاری، نادر بودن و منحصر به فرد بودن آن را در نظر بگیرید.
  12. از یک استراتژی قیمت گذاری بر اساس ویژگی ها و مزایای مورد استفاده کنید.
  13. سطح فرسودگی و پارگی را هنگام تعیین قیمت در نظر بگیرید.
  14. از هرگونه نقص یا آسیب آگاه باشید و بر اساس آن کالا را قیمت گذاری کنید.
  15. شهرت برند و کیفیت کالا را در نظر بگیرید.
  16. از فرمول قیمت گذاری بر اساس سن و شرایط کالا استفاده کنید.
  17. قیمت‌های اقلام مشابه را در فروشگاه‌های دست‌فروشی محلی و فروش‌های گاراژ بررسی کنید.
  18. هنگام قیمت گذاری کالای خود، فصل و تعطیلات را در نظر بگیرید.
  19. از یک استراتژی قیمت گذاری بر اساس کاربردهای بالقوه و تطبیق پذیری مورد استفاده کنید.
  20. برای مذاکره با خریداران بالقوه آماده باشید و مایل به تنظیم قیمت خود باشید.
  21. سطح تقاضا برای کالا و رقابت در بازار را در نظر بگیرید.
  22. از فرمول قیمت گذاری بر اساس ویژگی ها و مزایای مورد استفاده کنید.
  23. قیمت اقلام مشابه را در فروشگاه‌های خرده‌فروشی محلی بررسی کنید.
  24. اهمیت تاریخی و نادر بودن مورد را هنگام قیمت گذاری در نظر بگیرید.
  25. از یک استراتژی قیمت گذاری بر اساس ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد مورد استفاده کنید.
  26. از هرگونه گواهینامه یا ضمانت نامه ای که به همراه کالا ارائه می شود، آگاه باشید.
  27. کارکرد مورد و نحوه سودمندی آن برای خریدار را در نظر بگیرید.
  28. از فرمول قیمت گذاری بر اساس سن، شرایط و ویژگی های مورد استفاده کنید.
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...